• Kariera

    Sprawdź jak zostać częścią naszego zespołu.

Firma Euroflex zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w zakresie przewodów wysokociśnieniowych i przemysłowych. Nasze działania przyczyniają się do tworzenia wysokoefektywnych energetycznie instalacji przewodowych.

Dokładamy wszelkich starań, żeby oferować najlepiej dostosowane rozwiązania połączone ze wsparciem technicznym. Dbamy o wysokie standardy zapewniające wspólny sukces naszym klientom, pracownikom, dostawca i wszystkim partnerom w biznesie.

Specjalista w punkcie przewodów hydraulicznych

Na tym stanowisku będziesz zajmował/a się obsługą klienta oraz produkcją przewodów pod indywidualne potrzeby w wyspecjalizowanym punkcie hydrauliki siłowej. Zakres obowiązków zawiera podejmowanie wszystkich kolejnych działań począwszy od przyjęcia zlecenia, przez określenie parametrów produktu oraz jego wykonanie, aż po rozliczenie danej transakcji. Wiąże się to z koniecznością posiadania specjalistycznych umiejętności oraz wiedzy technicznej z zakresu przewodów wysokociśnieniowych, hydrauliki siłowej oraz technologii przesyłu płynów. Dodatkowo na stanowisku wymagane są umiejętności interpersonalne, analityczne oraz handlowe umożliwiające skuteczne oferowanie produktów klientom.

W związku powyższymi wymogami zapewnimy gruntowne szkolenie pozwalające uzyskać solidne kompetencje. Jeżeli cenisz sobie stabilną i usystematyzowaną pracę, posiadasz predyspozycje w zakresie rozwoju wiedzy technicznej i chcesz zostać specjalistą w branży przewodów hydraulicznych aplikuj na to stanowisko.

Zakres obowiązków

  1. Produkcja przewodów hydraulicznych
    - wymiarowanie i rozpoznanie parametrów dotychczasowych produktów,
    - dobór lepszych rozwiązań przez analizę zużycia,
    - właściwe przygotowanie komponentów,
    - zakuwanie zakończeń przewodów,
    - kontrola jakości.
  2. Obsługa klienta:
    - ustalenie potrzeb i wybór właściwego rozwiązania,
    - doradztwo techniczne i pomoc w określaniu parametrów układu,
    - dobieranie elementów złącznych oraz pomocniczych,
    - przygotowywanie wycen oraz wystawianie faktur,
    - budowanie profesjonalnego wizerunku.
  3. Obsługa magazynu komponentów:
    - zamawianie towaru,
    - rozkładanie towaru na półkach,
    - wprowadzanie dokumentów zakupu.
  4. Przygotowywanie ofert sprzedaży:
    - dodawanie wzorców produktu w systemie magazynowym,
    - określanie dat realizacji zleceń,
    - wycenianie produktów oraz określanie ich kosztów.
  5. Dbałość o rozwój firmy i wkład w tworzenie marki:
    - udział w okresowych szkoleniach podnoszących kompetencje,
    - pomoc w opracowywaniu i we wdrażaniu nowych procedur.